Isnin, 5 Mei 2014

GURU=GURU SMKKN BERGAMBAR UNTUK KENANGAN

Hari ini 5.5.2014, guru-guru sesi pagi  bergambar kenangan sebelum berlangsungnya Hari Anugerah Cemerlang. Biasanya acara bergambar ini dilakukan pada hari berkenaan tetapi kali ini acara ini diawalkan kerana pada hari anugerah tahun ini kami mungkin tidak dapat bergambar kenangan kerana terdapat beberapa  protokol  yang harus dipatuhi. Hari Anugerah Cemerlang SMKKN  akan diadakan pada 22.6.2014 dan akan dirasmi  oleh  YTM Tunku Temenggong Kedah.

Sepatutnya semua guru memakai  baju biru pada tahun ini tetapi malangnya baju berkenaan belum siap. Jadi kami hanya dapat memperaga uniform baru itu pada 22.Mei nanti.

Duduk dari kiri ; Cikgu Zuraida, Pn Fuzainah, Guru Kanan Teknik, Guru Kanan Bahasa, PK HEM, PK Pentadbiran, PK Kokurikulum, Cikgu Rudzian, Cikgu Ahmad Saad,  Barisan Kedua dari Kiri; Pn Jamlizan, Sahani, Hamidah, Fauziah Husin, Kamariah, Roshadah, Pauziyah Yahya, Norhafizah, Tg Zalina, Faizah Husin, Norhasniza dan Rohani Ramli.  Barisan ketiga ; Zabariah, Afifah, Ruhill, Farahayu, Siti Suriani, Fauziatul Firdous, Ainon, Fauziah Wahab, Rohani dan Rosni. Barisan Belakang; Nordin, Jamaludin,Anuar Musaddad, Ust Ruzita, Faizi, Chalar, Kahar, Ust Adnan, Adenan, Noordin, Azman, RodziGhani, KhairudinSyukri, Mufadhil dan Anuar Abdullah.                 

Masing-masing bergaya santai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan